torstai 13. toukokuuta 2021

-2,4 kg

Hyvää Helatorstaita! Kesä on tainnu virallisesti alkaa, istun tällä hetkellä takapihalla. Kesä tuo myös mukanaan varjopuolia, ei oo mukavaa viettää helteitä pitkissä housuissa ja pahimpina päivinä myös pitkähihasessa. Mun keho on nii ruma et haluan piilottaa sen, mieluiten istua vaan sisällä piilossa kaikilta. 

Kävin viimein vaa'alla. On tääkin kai positiivista, right? Oon syöny tähä mennessä makaroonia ja raejuustoa josta tuli yhteensä 500 kcal. Yök. Helteellä on se hyvä puoli, että tekee vähemmän mieli syödä. Mulla kun tätä rasvakerrosta on lämmittämässä niin mulla on nyt oikeen extra kuuma. Mun laihalla avomiehellä on taas sopiva. Lisää syitä olla laiha, ei tarvis puuskuttaa ja hikoilla ku joku sotanorsu tuolla. 
Ehkä tästä on hyvä jatkaa...

2 kommenttia:

  1. Kaks kiloa alaspäin on aina tosi hyvä!
    Kesät on kyllä ihan hirveetä aikaa ku ei tiiä miten päin pitäs olla, että oma olo helpottus. Ei jaksa tehä mitään ku koko ajan on kuuma ja hiki...

    VastaaPoista
  2. Huh tuosta se lähtee nyt, miten on nyt mennyt?

    VastaaPoista